Το πρώτο της networking workshop, μετά από 2 χρόνια, πραγματοποίησε η Rakuten Viber στην Ελλάδα, στις 5 Απριλίου. Η εκδήλωση κάλυψε την αυξανόμενη σημασία του messaging για τις επιχειρήσεις και τις τελευταίες τάσεις στο digital marketing, παρουσία επαγγελματιών του χώρου.

Οι ομιλητές συνόψισαν τις παρουσιάσεις τους με την πρόθεση της εταιρείας να γίνει διεθνώς μια «υπερεφαρμογή». Ενδεικτικά, το Viber προσφέρει 3 μήνες δωρεάν μηνύματα συνομιλιών για επιχειρήσεις, παρουσίασε τα Κανάλια και τους Φακούς AR και μοιράστηκε στοιχεία σχετικά με το πώς οι νέες διαφημιστικές δυνατότητες και τα chatbots επιδρούν θετικά στο engagement των καταναλωτών.

«Κατά μέσο όρο, οι χρήστες εφαρμογών ξοδεύουν το 77% του χρόνου τους σε 3 εφαρμογές και σχεδόν οι μισοί από αυτούς μόνο σε μία», σημείωσε ο Konstantin Kostadinov, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων CEE & CIS της Rakuten Viber. «Οι χρήστες σήμερα ψάχνουν μια πύλη με πολλές επιλογές και το Viber συνεχίζει να εξελίσσεται, ώστε να μετατραπεί σε ένα βολικό μέρος που θα ικανοποιεί τις περισσότερες από τις ανάγκες των χρηστών: από υπηρεσίες fintech, σε παραγγελίες ταξί και φαγητού, σε χρήσιμα chatbots και πολλά περισσότερα».