Μετά το γάλα, φέρνει γιαούρτι και ελαιόλαδο της πρωτοβουλίας

Η ΑΒ Βασιλόπουλος στηρίζει τη συνεταιριστική πρωτοβουλία «Ποιος είναι το Αφεντικό; – Η Μάρκα του Καταναλωτή», η οποία αφορά προϊόντα διαμορφωμένα από τους ίδιους τους καταναλωτές. Μετά το φρέσκο πλήρες και ελαφρύ γάλα, κυκλοφορούν δύο ακόμη προϊόντα, το στραγγιστό γιαούρτι με 2% και 10% λιπαρά και το ελαιόλαδο -εξαιρετικό παρθένο και βιολογικό εξαιρετικό παρθένο-, σε τιμή που ανταμείβει δίκαια τον παραγωγό.

«Στην ΑΒ Βασιλόπουλος, φέραμε πρώτοι στα καταστήματά μας τα προϊόντα της πρωτοβουλίας “Ποιος είναι το Αφεντικό; – Η Μάρκα του Καταναλωτή”, προϊόντα που διαμορφώνονται με βάση κριτήρια που επιλέγουν οι ίδιοι οι καταναλωτές και αφορούν στη βιωσιμότητα, τη διαφάνεια, την αλληλεγγύη, την εκπαίδευση, τη δεοντολογία, το σεβασμό στο περιβάλλον και τις καλές πρακτικές, τη δέσμευση και την ευθύνη», σημειώνει ανακοίνωση της εταιρείας.