Τη νέα της πλατφόρμα παρουσιάζει η Shoply, πάροχος e-commerce optimization solutions που υποστηρίζει agencies και in-house performance ομάδες να βελτιστοποιήσουν τις καμπάνιες τους με λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των e-shops.
Με τη νέα πλατφόρμα της Shoply, η βελτιστοποίηση καμπανιών περνάει πλέον στα χέρια του χρήστη, ο οποίος έχει άμεση πρόσβαση σε όλα τα εργαλεία. Η πλατφόρμα επιτρέπει τη δημιουργία smart product segments για Google Shopping και Performance Max campaigns, αξιοποιώντας δεδομένα από πολλαπλές πηγές, ώστε τα e-shops να επικεντρώνουν τον προϋπολογισμό τους σε προϊόντα με αυξημένη απόδοση και να εξοικονομούν πόρους από προϊόντα που δεν αποφέρουν πωλήσεις, μέσω Predictive Analysis.
Το feed optimization, τους επιτρέπει, επίσης, να βελτιστοποιούν τους τίτλους των προϊόντων τους, αυξάνοντας τις εμφανίσεις και τη σχετικότητά τους στις αναζητήσεις των χρηστών, ενώ η δυνατότητα ωριαίας ανανέωσης του primary XML feed προσφέρει συνεχή επικαιροποίηση.
Η πλατφόρμα περιλαμβάνει ένα προηγμένο dashboard που ενοποιεί reports από Google Ads, Merchant Center και Google Analytics, δίνοντας μια συνολική εικόνα απόδοσης για στρατηγικές αποφάσεις και βελτιστοποίηση της διαφημιστικής επένδυσης. Η ενεργοποίηση είναι άμεση και εύκολη, με 30 ημέρες δωρεάν δοκιμή.