Τον Δεκέμβριο λανσάρεται το 1ο τεύχος του «Influencers»

Συγκεκριμένα, τον προσεχή Δεκέμβριο λανσάρεται το 1o τεύχος του coffee-table περιοδικού «Influencers», το οποίο θα κυκλοφορεί 4 φορές το χρόνο, ενώ μέσα στο 2017 θα συνδυαστεί με αντίστοιχο site. Πρόκειται για limited edition έντυπο, με σχεδιασμό και περιεχόμενο υψηλής αισθητικής από δημιουργικούς editors διαφόρων κλάδων (μόδα, γαστρονομία, design, social media, κ.α.), το οποίο θα αποστέλλεται σε επιλεγμένη λίστα opinion-leaders. Μόνο ένα μικρό μέρος του τιράζ (999 αντίτυπα για το 1o τεύχος), θα διατίθεται προς προπώληση online στο www.influencers.gr.

«Τα έντυπα καλούνται σήμερα να είναι “objects of desire” και να έχουν στοχευμένα “επιδραστικούς” αναγνώστες. Η συνεργασία με τον K. Βογιατζή αποτελεί συνένωση δημιουργικών δυνάμεων σε μια εποχή που αγορά και κοινό αναζητούν ύλη υψηλής αξίας», ανέφερε σχετικά ο Φ. Τσιμέλας. Tην εμπορική ανάπτυξη του «Influencers» ανέλαβε το Εlse Agency, με την Έλφη Αλεξανδρόγλου στη Διεύθυνση Διαφήμισης. Επίσης, την άνοιξη του 2017 θα λανσαριστεί ένα διεθνές Food Culture storytelling έντυπο, το οποίο θα διανέμεται προς πώληση από τη βρετανική εταιρεία Comag σε διεθνή αεροδρόμια και σε premium σημεία μεγάλων πόλεων. Παράλληλα, ο Φ. Τσιμέλας και το start-up Wallmedia θα ανακοινώσουν σύντομα νέες συνεργασίες με σημαντικά brands σε επίπεδο παραγωγής περιεχομένου.