Πρόσφατη έρευνα Brand Z 2013 ανέδειξε για πρώτη φορά τη Visa ως ένα από τα 10 κορυφαία brands παγκοσμίως. Επίκεντρο της νέας καμπάνιας είναι η καινοτομία. Εστιάζει στα αισθήματα που προκαλεί η χρήση μιας Visa – ασφάλεια, ευκολία, ταχύτητα – και ενθαρρύνει τους καταναλωτές να κάνουν το επόμενο βήμα στο νέο κόσμο των πληρωμών, κάνοντας την καθημερινότητά τους πιο απλή, γρήγορη και ευέλικτη. Η καμπάνια αξιοποιεί διάφορα μέσα, όπως τηλεόραση και διαδίκτυο και προσεγγίζει 300 εκατομμύρια ενήλικες στην Ευρώπη.