Για όσους βρίσκονται βόρεια του Ισημερινού η καλοκαιρινή περίοδος των ταξιδιών έχει ξεκινήσει και η Samsung φιλοδοξεί να δείξει στους καλοκαιρινούς ταξιδιώτες τα οφέλη από τη χρήση του νέου Galaxy S24 και των λειτουργιών AI που διαθέτει, μέσα από τη νέα παγκόσμια καμπάνια της.

Η τελευταία της δουλειά από την BBH Singapore χρησιμοποιεί μια σειρά από ταινίες, OOH displays και engagement στα social media για να αναδείξει τα οφέλη από τη χρήση των λειτουργιών AI του Galaxy, όπως «Circle to Search», «Photo Assist», «Instant Slow-mo», ενώ οι χρήστες βρίσκονται εν κινήσει.

Η καμπάνια, η οποία δημιουργήθηκε για να προσελκύσει την Gen Z, παρουσιάζει διάφορα ταξιδιωτικά σενάρια όπου οι νεαροί ταξιδιώτες πρέπει να εντοπίσουν ο ένας τον άλλον μέσω αξιοθέατων, να καταλάβουν το φαγητό που τρώνε ή να αγοράσουν κάποια ωραία ρούχα που βλέπουν, όλα αυτά τραβώντας μια γρήγορη φωτογραφία και κυκλώνοντας ένα αντικείμενο για να ξεκινήσει μια αναζήτηση στο διαδίκτυο για το τι είναι.

(Πηγή: Campaign)