Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γης, η Lavazza ξεκινά μια νέα παγκόσμια καμπάνια σε συνεργασία με την εταιρεία Freeda Platform για να ευαισθητοποιήσει το κοινό σχετικά με τη σημασία της φροντίδας του πλανήτη μας.

Η καμπάνια, στην οποία πρωταγωνιστεί ο κωμικός και ψηφιακός δημιουργός Adrian Bliss, απεικονίζει σατιρικά τον κίνδυνο εξαφάνισης του καφέ ως μία από τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και υπογραμμίζει τη δέσμευση του Ιδρύματος Lavazza για την εκπαίδευση των καλλιεργητών καφέ.

Η καμπάνια σχεδιάστηκε ως εξής: o παρουσιαστής Βliss σε ένα δελτίο ειδήσεων, ανακοινώνει μια ανεπιβεβαίωτη ιστορία, ότι το προηγούμενο βράδυ ο κόσμος ξέμεινε από καφέ. Στη συνέχεια, βλέπουμε ανθρώπους από όλο τον κόσμο – τους οποίους υποδύεται σαρκαστικά ο Bliss – να αντιδρούν στην είδηση με απελπισία και απόγνωση. Επιστρέφοντας στο στούντιο, η ανακοίνωση αποκαλύπτεται ως ψεύτικη είδηση.

Η δημιουργικότητα διαδραματίζει βασικό ρόλο στο να καταστεί το όραμα της Lavazza γνωστό, ενώ η δέσμευση της για προσαρμογή των μηνυμάτων ανάλογα με τις ανάγκες των διαφόρων κοινοτήτων αποτελεί το «κλειδί» για την επιτυχία της στρατηγικής της. Η παγκόσμια καμπάνια ξεκίνησε στα ψηφιακά και κοινωνικά κανάλια της μάρκας από τις 18 Απριλίου.