Θα «τρέξει», μεταξύ άλλων, σε digital/social media και στην Ελλάδα

Την παγκόσμια καμπάνια της κατά του καρκίνου του μαστού λανσάρει η Estée Lauder Companies με μήνυμα #TimeToEndBreastCancer, η οποία θα «τρέξει» και στην Ελλάδα. Στο πλαίσιό της θα πραγματοποιηθούν ψηφιακές εκδηλώσεις και δράσεις, και μια νέα πρωτοβουλία στα social media με σκοπό τη συγκέντρωση χρηματοδότησης για το Breast Cancer Research Foundation, με την ανάρτηση της Ροζ Κορδέλας με hashtags τα #TimeToEndBreastCancer και #ELCdonates.

Επίσης, θα φωταγωγηθούν μνημεία και κτήρια-ορόσημα διεθνώς, με το ροζ χρώμα της Εκστρατείας, όπως το Empire State Building και ο Πύργος του Άιφελ. Στην Ελλάδα, μεταξύ άλλων, θα φωταγωγηθεί το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών την Πέμπτη, 8 Οκτωβρίου, δράση που θα μεταδοθεί live από τη σελίδα Facebook της Estée Lauder Greece και από το κανάλι της στο YouTube, παρουσία της Πρέσβειρας της Εκστρατείας για την Ελλάδα, Ελένης Μενεγάκη.