Νέα παγκόσμια digital-first καμπάνια λάνσαρε το brand Mini, η οποία αναπτύχθηκε από την creative ομάδα του, σε συνεργασία με το agency Anomaly, παρουσιάζοντας το νέο του design αλλά και νέο visual language στο κοινό.

Με κεντρικό μήνυμα: «Nice to Meet You Again», η καμπάνια εξυμνεί το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Mini Cooper και το νέο Mini Countryman. Εκτός του digital, η καμπάνια περιλαμβάνει προβολή σε Connected TV, έντυπα, OOH και SoMe και λαμβάνει χώρα σε έναν νέο οπτικό κόσμο που δίνει στο Mini ένα διαφορετικό «πρόσωπο» με εκφραστική visual language.

Το γεγονός πως είναι digital-first, προσφέρει στην αυτοκινητοβιομηχανία ένα ευρύ φάσμα επιλογών για την προσέγγιση της κοινότητας του Mini με εξατομικευμένο tailored content, αναφέρει ο Sebastian Beuchel, Head of Marketing και Βrand Μanagement του Mini.

Όσον αφορά στον ήχο, έχει επιλεχθεί το remix του κλασικού τραγουδιού των Technotronics «Pump Up The Jam», που χρησιμεύει ως μουσική επένδυση για τις νέες λειτουργίες του νέου Mini Cooper και του νέου Mini Countryman.

Το επαναλαμβανόμενο κυκλικό σχήμα είναι εμπνευσμένο από εμβληματικά design elements του Mini, ενώ όσον αφορά στον χρωματικό σχεδιασμό, χρησιμοποιείται ισχυρό color blocking. (Πηγή: MediaPost)