Με τον iAS, για ασφαλέστερο Programmatic Ad Buying

Σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση του iAS (Integral Ad Science), του παγκόσμιου ηγέτη σε θέματα digital ad verification, ο Verizon Media DSP έχει πλέον τη δυνατότητα να υποστηρίζει και να παρέχει ταυτόχρονα τις δυνατότητες contextual targeting και contextual avoidance που είναι διαθέσιμες από τον iAS, στο πλαίσιο μιας programmatic διαφημιστικής καμπάνιας. Έτσι, η Verizon Media γίνεται ο πρώτος, όπως επισημαίνει, iAS DSP partner που προσφέρει στους διαφημιζόμενους και τις δύο επιλογές, δίνοντάς τους τη δυνατότητα όχι μόνο να αποφεύγουν ένα ακατάλληλο περιεχόμενο αλλά και να μπορούν να στοχεύουν το κατάλληλο περιεχόμενο, το οποίο συνάδει με τις αξίες του brand και το context της εκάστοτε καμπάνιας.

Για παράδειγμα, ένα luxury hotel μπορεί πλέον να στοχεύει (πέρα από τα συνηθισμένα κοινά-στόχους) σε περιεχόμενο που αφορά luxury προϊόντα, υπηρεσίες, ταξίδια, κ.λπ. και όχι απλά να αποφεύγει την εμφάνιση μιας διαφήμισης σε περιεχόμενο που αφορά π.χ. βία. Σημειώνεται ότι αποκλειστικός συνεργάτης της Verizon Media σε Ελλάδα και Κύπρο είναι η Acrossmedia241.