Η Chiesi, πολυεθνικός φαρμακευτικός όμιλος προϊόντων υγείας με επίκεντρο την έρευνα, αποκάλυψε τη νέα της οπτική ταυτότητα, εμπνευσμένη από τους ασθενείς, το πώς βλέπουν την εταιρεία και πώς ζουν με τα προϊόντα του ομίλου. Πρόκειται για «το πρώτο βήμα σε μία πορεία δημιουργίας μίας εταιρικής κουλτούρας, με ειλικρινή ενσυναίσθηση προς τους ασθενείς, σε απόλυτη ευθυγράμμιση με τις υψηλότερες προδιαγραφές ηθικών προτύπων και αειφορίας», που ακολουθεί η πιστοποιημένη B Corp Chiesi. Ο όμιλος καθιέρωσε έναν διάλογο με ασθενείς, τις οικογένειες και τους φροντιστές τους. «Το λανσάρισμα της νέας εταιρικής οπτικής ταυτότητας, είναι η πρώτη από πολλές ακόμη αλλαγές, οι οποίες προοδευτικά θα παρουσιάζονται στην πορεία εφαρμογής μιας ασθενοκεντρικής προσέγγισης με οδηγό την ενσυναίσθηση», δήλωσε ο Ugo Di Francesco, CEO του ομίλου Chiesi.
23/03/21
CATEGORIES: Marketing
Nέα οπτική ταυτότητα για την Chiesi
Έμφαση σε μια ασθενοκεντρική προσέγγιση
Από Marketing Week Online
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ