Μια δέσμη από νέα μέτρα ανακοίνωσε ότι προτίθεται να λάβει το Facebook, προκειμένου να καταπολεμήσει τη διάδοση της ρητορικής μίσους στην πλατφόρμα του, κάτω από τις ισχυρές πιέσεις από οργανώσεις και διαφημιζόμενους, με κόστος δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Με την Adidas, τη Ford και την HP να είναι οι τελευταίες μόνο μιας μακράς σειρά εταιρειών που μποϊκοτάρουν διαφημιστικά το κοινωνικό δίκτυο συμμετέχοντας στο κίνημα #Stop Hate for Profit, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα ικανοποιήσει ένα από τα αιτήματα των διαμαρτυρόμενων και θα υποβληθεί σε «εξωτερικό έλεγχο» από έναν «αξιόπιστο φορέα», αναφέροντας ότι θα απευθυνθεί στο Media Rating Council, για την ανεξάρτητη εποπτεία της διαχείρισης του περιεχομένου του.
Νωρίτερα, ο CEO Mark Zuckerberg είχε ανακοινώσει και άλλες αλλαγές, με νέα εργαλεία για την προστασία ομάδων όπως οι μετανάστες από βίαιη ρητορική, αλλά και τη δυνατότητα σήμανσης αναρτήσεων που παραβιάζουν τους κανονισμούς του, χωρίς ωστόσο να τις απομακρύνει. «Το μόνο που δείχνει αυτό είναι ότι το Facebook δεν είναι διατεθειμένο να προχωρήσει σε ουσιαστικές αλλαγές», σχολίασε ο Jonathan Greenblatt, CEO της Anti-Defamation League, μίας από τις οργανώσεις πίσω από το #Stop Hate for Profit, αξιολογώντας τις πρωτοβουλίες του δικτύου ως ανεπαρκείς.
(Πηγή: AdAge)