Έξι διακεκριμένα στελέχη της ελληνικής αγοράς στο πάνελ του 2nd TV Conference

Υπό τον συντονισμό του Σπύρου Ζαβιτσάνου, Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της Nielsen Audience Measurement, 6 ειδήμονες από την εγχώρια αγορά του τηλεοπτικού/βίντεο περιεχομένου θα εστιάσουν στις προκλήσεις και ευκαιρίες των «ψηφιακών αγορών».

Οι σύνεδροι θα έχουν την ευκαιρία να ακούσουν αλλά και να θέσουν ερωτήματα στους Marco Struecker, Γενικό Διευθυντή του Antenna Internet, Μαρία Τζάννου, Online Sales Director του Star Channel, Ειρήνη Σαχά, Country Director της Advertainment Media, Διονύση Τσίτο, Διευθυντή Τομέα New Media του Forthnet Group, Σταύρο Δρακουλαράκο, Deputy CEO & Director of Operations της 24Media και Μιχάλη Αναγνωστάκο, Senior Marketing Manager της HOL.

Οι έλληνες πανελίστες θα πλαισιώσουν τους 7 καταξιωμένους ξένους ομιλητές, οι οποίοι κατά τη διάρκεια του 2nd TV Conference θα παρουσιάσουν την επόμενη μέρα της Τηλεόρασης σε ό,τι αφορά το περιεχόμενο, τη στρατηγική και την επιχειρηματική ανάπτυξη.