Με εφαρμογή τεχνολογίας που παρουσιάσθηκε πρώτη φορά στο Atcom Next

Σύμφωνα με τους συντελεστές, το έργο επαναπροσδιορίζει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση loyalty στρατηγικών στην εποχή του omnichannel, φέρνοντας τον καταναλωτή σε πρώτο πλάνο και μεγιστοποιώντας τις δυνατότητες για προσωποποιημένη εξυπηρέτηση σε πραγματικό χρόνο, εντός και εκτός φυσικών καταστημάτων. Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα πιστότητας θα λειτουργεί κεντρικά σε ένα mobile application που θα αποτελεί την digital loyalty card, συγκεντρώνοντας όλες τις συναλλαγές του χρήστη με το brand καθώς και όλα τα σχετικά προνόμια. Η εφαρμογή συνδέεται με το προϊόν Microsoft Dynamics CRM, επιτρέποντας στην εταιρεία να αποκτήσει βαθιά γνώση για τις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά των πελατών της, ώστε να δίνεται ώθηση για προσωποποιημένο διάλογο, οδηγώντας σε μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα του συνόλου των ενεργειών marketing και πωλήσεων της εταιρείας.

Όπως επισημαίνει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Atcom, Κωσταντίνος Θεοτοκάς, η διαθέσιμη σήμερα τεχνολογία μπορεί να μετατραπεί σε πραγματικό σύμμαχο των επιχειρήσεων ειδικά στον κλάδο του λιανικού εμπορίου. «Παράλληλα, μας ικανοποιεί ιδιαίτερα η επέκταση της συνεργασίας μας με την Microsoft Ελλάς και προσβλέπουμε στην εφαρμογή CRM λύσεων και σε νέους κλάδους». Ο Ευάγγελος Χρυσοχόος, Εμπορικός Διευθυντής της Microsoft Ελλάς, δήλωσε: «Κοινός μας στόχος με την ATCOM είναι να συμβάλλουμε στην ενίσχυση της παραγωγικότητας των επιχειρήσεων, με καινοτόμες λύσεις, όπως το Microsoft Dynamics CRM, που προωθεί την καλύτερη διαχείριση έργων και αξιοποιεί στο μέγιστο την επικοινωνία με τους πελάτες».