Η εταιρεία έχει ήδη μια σειρά προϊόντων που έχουν σχεδιαστεί λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιωτικές συνομιλίες, όπως τα WhatsApp και Messenger, ενώ ο Mark Zuckerberg, από τη σκηνή του συνεδρίου F8, ανακοίνωσε το λανσάρισμα ενός εξειδικευμένου χώρου όπου οι χρήστες θα μπορούν να μοιράζονται Stories και μηνύματα αποκλειστικά με τους στενότερους φίλους και την οικογένειά τους, ενώ το flagship προϊόν της Facebook θα αναδιαμορφωθεί με βάση το αναβαθμισμένο feature Groups.

Οι αλλαγές αυτές αναμένεται να οδηγήσουν σε απομάκρυνση από το organic και native περιεχόμενο, σύμφωνα με στελέχη της αγοράς, καθώς η πλατφόρμα προσανατολίζεται στην επικοινωνία μικρών groups. Κάτι τέτοιο θα ωθήσει τα brands να χρησιμοποιούν paid προκειμένου να διεισδύσουν στις κοινωνικές εμπειρίες των χρηστών. Το κατά πόσο όμως η πλατφόρμα θα δίνει αυτή τη δυνατότητα δεν είναι ξεκάθαρο ακόμη, αν και ανακοίνωσε νέα features για διαφήμιση και επικοινωνία στο Messenger, καθώς και το προϊόν «appointment experience» για κλείσιμο ραντεβού με επαγγελματίες, όπως κομμωτές, μέσω του app.

«Αυτό θα είναι εξαιρετικά σημαντικό για όλες τις μικρές επιχειρήσεις εκεί έξω που δεν έχουν παρουσία στο διαδίκτυο και χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τις κοινωνικές πλατφόρμες ως βασικό τρόπο αλληλεπίδρασης με τους πελάτες τους», σχολίασε ο Zuckerberg επί σκηνής, σε μια δήλωση με στόχο να ενθαρρύνει ακόμα και τους μικρότερους διαφημιζόμενους να ξεφύγουν από τη native, profile-based διαφήμιση και τις αντίστοιχες εμπορικές στρατηγικές. (Πηγή: TheDrum)