Για 5η συνεχόμενη χρονιά ο ΕΟΤ και η Aegean ενώνουν τις δυνάμεις τους με μια νέα διαφημιστική καμπάνια που αναδεικνύει την Ελλάδα ως τον ιδανικό τουριστικό προορισμό όλες τις εποχές του χρόνου.

Για τη φετινή καμπάνια «Explore Your Happy Place», ο ΕΟΤ και η Aegean χρησιμοποιούν σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία. Μέσα από ένα σύντομο online quiz, ο δυνητικός επισκέπτης δηλώνει τις προτιμήσεις και τις επιθυμίες του και ανακαλύπτει ότι το δικό του προσωπικό «Happy Place» πραγματικά υπάρχει και βρίσκεται στην Ελλάδα.

Η καμπάνια «Explore Your Happy Place» ξεκίνησε πριν μερικές εβδομάδες με ένα υπαίθριο activation στο Λονδίνο. Όσοι συμμετείχαν στη δράση, είχαν τη δυνατότητα να κλείσουν εισιτήριο για κάποιον ελληνικό προορισμό και να επωφεληθούν έκπτωσης 40%. Η καμπάνια συνεχίζεται με προβολή σε διαδικτυακά μέσα μέχρι το τέλος του έτους.