Στις 5 Μαΐου το brief
Στην κατηγορία PR, οι συμμετέχοντες θα διαγωνίζονται και πάλι σε ομάδες των δύο και θα πρέπει μέσα σε 24 ώρες από την ανακοίνωση του brief, να ετοιμάσουν ένα πρόγραμμα Δημοσίων Σχέσεων. Το αποτέλεσμα, θα πρέπει να το παρουσιάσουν στην κριτική επιτροπή, έχοντας στη διάθεσή τους 5 λεπτά. Την Κριτική Επιτροπή των πρώτων Young Lions για τις Δημόσιες Σχέσεις, απαρτίζουν οι: Χριστίνα Φατούρου, Γενική Διευθύντρια V+O Communication, Νίκος Κακολύρης, Business Unit Director Asset Ogilvy PR, Θάλεια Γελαδάκη, Account Director/Head of Digital Civitas, Δήμητρα Δασκαλάκη, Strategy & Issues Director Weber Shandwick. Επισημαίνεται ότι οι νικητές του πρώτου βραβείου στα Young Lions PR, δεν θα έχουν τη δυνατότητα να εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στις Κάννες, καθώς δεν υπάρχει αντίστοιχη θέση στην εν λόγω κατηγορία για την Ελλάδα στον εκεί διαγωνισμό. Περισσότερες πληροφορίες στο www.younglions.gr.