Η νέα καμπάνια που εμπνεύστηκε η Ogilvy για τη Eurobank εστιάζει στον μικρομεσαίο επιχειρηματία που βρίσκει πολύπλοκα όλα τα επιδοτούμενα και συγχρηματοδοτούμενα αναπτυξιακά προγράμματα. Γιατί ένας επιχειρηματίας ξέρει πάντα τι χρειάζεται η επιχείρησή του για ν’ αναπτυχθεί και να πάει «μπροστά», αλλά ίσως δεν γνωρίζει τον τρόπο για να το πετύχει.

Κι αυτό που δεν γνωρίζει μπορεί, κάποιες φορές, να τον κάνει να χάσει την ηρεμία του. Στη νέα καμπάνια της Eurobank βλέπουμε να ξετυλίγεται η ιστορία ενός τέτοιου επιχειρηματία, του Μιχάλη.

Ο Μιχάλης, αφού έψαξε μόνος του τα αναπτυξιακά προγράμματα και δεν έβγαλε άκρη, είπε να ρωτήσει τον… γκουρού στα οικονομικά κουνιάδο του. Αυτός, όμως, άρχισε να του λέει για «επιλέξιμες δαπάνες» και «καθεστώτα ενίσχυσης», με αποτέλεσμα να τον μπερδέψει ακόμα περισσότερο και να του προκαλέσει πονοκέφαλο. Στο τέλος, όμως όλα πήγαν καλά και ο Μιχάλης βρήκε και τη λύση και τη χαμένη του ηρεμία. Η παραγωγή του σποτ έγινε από τη Foss Productions σε σκηνοθεσία Άκη Πολύζου.