Στον «αέρα» βρίσκεται, εδώ και κάποιες ημέρες, η νέα καμπάνια της Wunderman Thompson για την ΑΒ Βασιλόπουλος. Η καμπάνια περνά το μήνυμα ότι το φαγητό συνδέει το κοινό με τα αγαπημένα του πρόσωπα και αποτελεί τον τρόπο με τον οποίο δείχνει την αγάπη και τη φροντίδα σου σε όσους νοιάζεται. «Στην ΑΒ Βασιλόπουλος γνωρίζουμε ό,τι αυτά νοιάζουν τον καθένα μας και γι’ αυτό φροντίζουμε να κάνουμε αυτήν τη σύνδεση με τους δικούς μας ανθρώπους πιο δυνατή κάθε μέρα, με το μεράκι για την ποιότητα, προτείνοντας λύσεις και δίνοντας ιδέες και σε χαμηλές τιμές που δίνουν έμπνευση για καθημερινή δημιουργία», αναφέρει σχετικά η ανακοίνωση. Η καμπάνια αναπτύσσεται σε όλα τα Μέσα σε παραγωγή Movielab, σκηνοθεσία Alejandro Toledo και μουσική επένδυση βασισμένη στον «Γλάρο» του Μάνου Χατζιδάκι.