Την ελληνικη προσαρμογή επιμελήθηκε η ΑΔΕΛ

Την προσαρμογή της για την Ελλάδα επιμελήθηκε η Αdel Saatchi & Saatchi. Το βασικό μήνυμα της καμπάνιας μεταφέρει ο Usain Bolt, πρεσβευτής καινοτομίας της Visa: «Δεν χρειάζεται να κάνεις προπόνηση σαν τον Usain Bolt, για να φτάσεις στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Κάνε τις αγορές σου με Visa τον Απρίλιο και το Μάιο και μπορείς να κερδίσεις στη στιγμή 3 ταξίδια για την Τελετή Έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων London 2012 και 10 προπληρωμένες κάρτες αξίας 100 ευρώ κάθε μέρα».

Η νέα καμπάνια είναι στον αέρα από την 1η Απριλίου και περιλαμβάνει τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μηνύματα, υλικά προβολής στα Carrefour, ποικίλες εφαρμογές επικοινωνίας στο διαδίκτυο, καθώς και πλούσιο υποστηρικτικό υλικό για τις τράπεζες-μέλη του δικτύου Visa.