Η Όλυμπος επέλεξε τις γιορτές των Χριστουγέννων για να λανσάρει τη νέα της καμπάνια, περίοδο όπου οι προετοιμασίες σπιτικών γλυκών μπαίνουν στην καθημερινότητα του κοινού της, για να θυμίσει ότι όσο πιο καλό το γάλα τόσο πιο καλό το βούτυρο.

Έτσι, σε συνεργασία με τον chef Γιάννη Λουκάκο, δίνει συνταγή για κουραμπιέδες με βούτυρο αγελάδος Όλυμπος, σηματοδοτώντας και την αρχή της στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ του chef και της Όλυμπος. Η καμπάνια «Όσο πιο καλό το βούτυρο, τόσο πιο καλοί οι κουραμπιέδες» σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη Sheepfish, με creative preroll σε YouTube, Facebook και Instagram, αλλά και landing page ώστε να προσφέρει στο κοινό της Όλυμπος, τη δυνατότητα συμμετοχής στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό της. Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στο giortes.olympos.gr.