Στη νέα καμπάνια της Ogilvy για λογαριασμό του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού δεν θα δει κανείς θάλασσες, ήλιους και αμμουδιές, καθώς στόχος της συγκεκριμένης επικοινωνίας είναι να αναδείξει πως η Ελλάδα είναι πανέμορφη και το χειμώνα και έτοιμη να προσφέρει την ομορφιά της σε όλους τους κατοίκους της.

Μέσα σε 30″, η χειμερινή Ελλάδα ξετυλίγεται μέσα από τοπία, ψηλά βουνά, χιονισμένα χωριά, πέτρινα μονοπάτια, χειμερινά σπορ, καυτό τσίπουρο και ζεστά παραδοσιακά εδέσματα.

Την καμπάνια θα συμπληρώσουν μια σειρά από outdoor που χαρτογραφούν τον ελληνικό χειμώνα, για να αναδειχθούν οι καλύτερες εμπειρίες που έχει η Ελλάδα να προσφέρει αυτόν τον χειμώνα. Η καμπάνια υλοποιήθηκε με την υποστήριξη του Ιδρύματος Ωνάση. Την παραγωγή της ταινίας υπογράφει η Foss Productions.