Με όχημα το τραγούδι S.A.G.A.P.O. που είχε ερμηνεύσει ο γνωστός τραγουδιστής σε παλαιότερη διοργάνωση της Eurovision, κύριος σκοπός της καμπάνιας ήταν να αναδειχθεί ένα occasion κατανάλωσης των Pringles, καθώς και ο παιχνιδιάρικος χαρακτήρας της συσκευασίας. «Η συνεργασία με τον κύριο Ρακιντζή ήταν εξαιρετική σε όλα τα επίπεδα», ανέφεραν χαρακτηριστικά όλοι οι συντελεστές της ενέργειας. Η καμπάνια βρίσκεται σε εξέλιξη έχοντας γίνει viral μέσα σε μόλις μία βδομάδα. Την παραγωγή της ταινίας επιμελήθηκε η Stefi, τη σκηνοθεσία ο Φοίβος Κοντογιάννης και το Sound Design η Rabbeats.