Τη νέα «πράσινη» καμπάνια της παρουσιάζει η Ikea, με την έναρξη του 2021, προβάλλοντας τις προσπάθειές της σχετικά με τη βιωσιμότητα. Η καμπάνια «Fortune Favours the Frugal» αναφορικά με τη δέσμευση της εταιρείας στην κυκλική οικονομία, εμπνέει το κοινό να σκεφτεί τα οφέλη μιας «μετρημένης» ζωής συγκριτικά με μια ζωή υπερβολής. Το σποτ της Mother London, ξεκινά με ένα μετεωρίτη από σκουπίδια που κατευθύνεται προς τη Γη, υποδηλώνοντας ότι ο χρόνος για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής φτάνει στο τέλος του.
Ωστόσο, στην κρίσιμη στιγμή ένα παιδί εμφανίζεται, παίζοντας στο κασετόφωνό του το τραγούδι «Make it Better» και προσκαλώντας τους ανθρώπους να δράσουν. Με κάθε νέα «πράσινη» πρωτοβουλία, ο μετεωρίτης συρρικνώνεται, καταλήγοντας σε ένα μόνο πλαστικό μπουκάλι, το οποίο φτάνοντας στη Γη ανακυκλώνεται από την Ikea. Η εταιρεία έχει θέσει ως στόχο, έως το 2030, να στραφεί πλήρως στην κυκλική οικονομία, εξασφαλίζοντας ότι το 100% των υλικών του καταλόγου της είναι κατασκευασμένα από ανακυκλωμένα και ανακυκλώσιμα υλικά.
(Πηγή: The Drum)