Η Ελληνική Δερματολογική & Αφροδισιολογική Εταιρεία ξεκίνησε καμπάνια για την Αισθητική Δερματολογία. Στόχος της καμπάνιας είναι η ενημέρωση του κοινού, επικοινωνώντας την απενοχοποίηση της ανάγκης για ομορφιά, το εύρος των πράξεων της Αισθητικής Δερματολογίας αλλά και τους κινδύνους που μπορεί να έχουν αυτές οι εφαρμογές.

Η καμπάνια προβάλλεται σε στάσεις λεωφορείων σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Ηράκλειο Κρήτης. Παράλληλα, θα «τρέξει» ψηφιακά σε όλη την επικράτεια με posts, video-posts και stories μέσω των social media και με banners στο Google.

Επίσης, θα «απλωθεί» μέσω videos «Ρώτα τον Δερματολόγο» που θα προβληθούν στο κανάλι του YouTube και στη σελίδα στο Facebook της ΕΔΑΕ. Τέλος, η καμπάνια, αλλά και πληροφορίες σχετικά με τις θεραπείες της Αισθητικής Δερματολογίας, θα φιλοξενηθούν στον ιστότοπο της ΕΔΑΕ. Μεγάλοι Χορηγοί της καμπάνιας είναι οι εταιρείες Skinceuticals και La Roche-Posay και Υποστηρικτές οι Vichy και CeraVe.