Αφορά στο project των εκπτώσεων

Με κεντρικό μήνυμα «Τιμές από το 1922» και ανάλογη αισθητική, η καμπάνια που δημιούργησε η ομάδα της A3, παραπέμπει σε τιμές άλλων εποχών, δίνοντας έμφαση στο υψηλό ποσοστό των σημερινών εκπτώσεων που φτάνει έως και 80%.

Παράλληλα, υπενθυμίζει το έτος ίδρυσης της εταιρείας, αναδεικνύοντας την ιστορικότητα του brand στον χώρο του αυθεντικού χειροποίητου χαλιού. Για τις ανάγκες της καμπάνιας η A3 σχεδίασε τηλεοπτικό σποτ, καταχώριση, ένθετο έντυπο για τα περιοδικά σπιτιού των κυριακάτικων εφημερίδων, branding για τις βιτρίνες των καταστημάτων και web banner.