Προς αντικατάσταση της χορηγίας της McLaren F1

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Η νέα αυτή καμπάνια θα εστιάζει σε «ανθρώπους που κάνουν αξιοσημείωτα πράγματα για πρώτη φορά», και θα «τρέξει» μέσα στο 2014 σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται η εταιρεία. Θα αποτελείται από τρία επίπεδα, το «global Firsts» που απευθύνεται σε ανθρώπους από διάφορες χώρες, το «local Firsts» που επικεντρώνεται σε γεγονότα μιας συγκεκριμένης χώρας, και το «personal Firsts» για φιλοδοξίες μεμονωμένων ανθρώπων. Η έναρξη της καμπάνιας θα πραγματοποιηθεί στο Λονδίνο την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς. Να σημειωθεί ότι η Vodafone αποσύρεται από το χώρο της F1, λόγω, μεταξύ άλλων, της οικονομικής κρίσης και των αυξανόμενων λειτουργικών εξόδων της F1.