Για την επικοινωνία όλης της σειράς προϊόντων
Το σύνολο της καμπάνιας επιμελήθηκε η JNL+. Στο πλαίσιο αυτής, δημιουργήθηκαν δύο tvc, 16 & 18’’, που συνοδεία tags 4” αναδεικνύουν το εύρος των προϊόντων της Scotch Brite σε επίπεδο floor care και κουζίνας αντίστοιχα, δίνοντας παράλληλα έμφαση στις νέες αφίξεις. Επίσης, στην επικοινωνία της ολοκληρωμένης σειράς αξιοποιείται και το διαδίκτυο, μέσω banners και customized YouTube videos. Η προβολής της καμπάνιας ξεκίνησε στις 24 Απριλίου, προτρέποντας τους θεατές να απολαύσουν τις χαρούμενες στιγμές και να αφήσουν το καθάρισμα στην Scotch Brite, θυμίζοντας επίσης το μοναδικό εύρος προϊόντων καθημερινής χρήσης σε κάθε κατηγορία κοινού που υπογράφει το brand name 3Μ. Η παραγωγή έγινε από την 3Dreams με σκηνοθέτη τον Βαρδή Μαρινάκη. Το online buying χειρίζεται η avakon+.