Της W+Κ Amsterdam

(ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ) Η καμπάνια εντάσσεται στην γενική πλατφόρμα της Heineken «Legends», μέσα από την οποία η εταιρεία μας συστήνει τα τελευταία χρόνια θρυλικούς χαρακτήρες και προσωπικότητες. Στο τηλεοπτικό σποτ πρωταγωνιστές είναι 20 άνδρες που δεν είναι ηθοποιοί, αλλά ο καθένας έχει μια ιδιαίτερη ικανότητα, για παράδειγμα είναι πολύ καλός στις κλακέτες, στο να καλεί πουλιά ή στο να ανοίγει μπουκάλια μπύρας χρησιμοποιώντας φρούτα.

Σκοπός της Heineken είναι να αποδείξει ότι ο καθένας μας είναι «θρύλος» σε κάτι. Η καμπάνια περιλαμβάνει και ένα ακόμα interactive σποτ, όπου το κοινό μπορεί να εξερευνήσει τη διαδικασία casting των 20 ανδρών. Αξίζει να σημειωθεί ότι, υπήρξαν κάποια σχόλια στα social media που αμφισβητούσαν την αληθοφάνεια του σποτ, στα οποία η Heineken απάντησε με ένα απολαυστικό video από το casting, τονίζοντας ότι τίποτα δεν είναι κόλπο ή ψέμα.