MW: Ξέρουμε ότι το ΝΟΥΝΟΥ Εβαπορέ είναι μία από τις πιο αγαπημένες μάρκες, με μακρά πορεία στην Ελληνική αγορά.

Τζίνα Φίλιου/ FrieslandCampina: Φέτος το αγαπημένο μας ΝΟΥΝΟΥ Εβαπορέ συμπληρώνει 90 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα. Με αυτή την αφορμή, θέλαμε να θυμίσουμε ξανά τις αξίες και τις ιδιότητές του. Σε έναν κόσμο γεμάτο αντιθέσεις, κάποια πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται, αλλά πολύ περισσότερα. Αυτό είναι και το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας μας.

Έτσι, και σε συνδυασμό με τα 90 χρόνια, πιστέψαμε ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή να μιλήσουμε ξανά στην καρδιά των Ελλήνων. Ήταν ένα μεγάλο στοίχημα για όλη την ομάδα, αλλά μετά από πολύ σκληρή δουλειά και πολλές εναλλακτικές ιδέες είμαστε περήφανοι για το αποτέλεσμα.

    MW: Πώς πιστεύετε ότι ξεχωρίζει το ΝΟΥΝΟΥ Εβαπορέ μέσα από αυτή την καμπάνια;

Κατερίνα Δουγένη/ FrieslandCampina: Θέλαμε να υπενθυμίσουμε στο κοινό μας όλα όσα μας συνδέουν συναισθηματικά με το ΝΟΥΝΟΥ Εβαπορέ, αφού είναι το γάλα που εδώ και 90 χρόνια μεγαλώνει γενιές και γενιές Ελλήνων. Με την παρούσα καμπάνια, σκοπός μας είναι να αναδείξουμε την υψηλή διατροφική αξία του ΝΟΥΝΟΥ Εβαπορέ: επειδή βρίσκεται στο ντουλάπι, δεν σημαίνει ότι δεν είναι από 100% φυσικό γάλα, πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και μοναδική γεύση.Και αυτό, με μια καινούργια, δημιουργική και συνάμα ανατρεπτική προσέγγιση, για να προσελκύσουμε και νέους καταναλωτές.

Κατερίνα Χούπη/ Magnet: Ο στόχος μας ήταν να ανατρέψουμε τα στερεότυπα και με ένα δυνατό και μονοσήμαντο concept να αποδώσουμε την αλήθεια ότι τελικά είμαστε πολύ περισσότερα από όσα φαινόμαστε. Μετά από πολύ ψάξιμο με την ομάδα, βρήκαμε αντιπροσωπευτικούς χαρακτήρες που έχουν το «ειδικό βάρος» και την προσωπικότητα που χρειαζόμασταν.

Ο Μιχάλης Σεΐτης, παραολυμπιονίκης πρωταθλητής του στίβου, ο κύριος Πρασσάς, μαραθωνοδρόμος ετών 89, ένας μηχανόβιος και τρυφερός μπαμπάς και μία επιτυχημένη επαγγελματικά μητέρα με μεγάλη καρδιά, που είναι πάντα κοντά στα παιδιά της, είναι οι καθημερινοί μας ήρωες που κάνουν το concept να ξεχωρίζει. Η θέλησή τους, το πείσμα τους να κάνουν τη διαφορά, να είναι πάντα συνεπείς στα πιστεύω και στις αξίες τους μας έμαθε πολλά.

Ήρα Κότσιρα/ Magnet: Μελετήσαμε πολλά consumer insights. Όλες μας οι ιστορίες είναι βγαλμένες από τη ζωή. Αν μπορώ να επικαλεστώ και ένα προσωπικό βίωμα, τα τελευταία χρόνια έχω αρχίσει να τρέχω συστηματικά και φέτος πήρα μέρος και στον μαραθώνιο. Αυτή η ενασχόληση με έκανε να συνειδητοποιήσω ότι υπάρχουν πολλά κλισέ στην καθημερινότητά μας, που μας αυτοπεριορίζουν και δεσμεύουν τις επιλογές μας.

Αυτό ακριβώς θέλαμε να αναδείξουμε στρατηγικά και για το ΝΟΥΝΟΥ Εβαπορέ. Το γεγονός ότι το έχεις στο ντουλάπι σου δεν σημαίνει ότι δεν είναι από 100% φυσικό γάλα. Αντιθέτως, είναι μια εξίσου φυσική και θρεπτική επιλογή για να πιεις γάλα και μάλιστα θα έλεγα και πιο πρακτική!

Τζίνα Φίλιου/ FrieslandCampina: Είναι πραγματικά εντυπωσιακή η «δύναμη» του ΝΟΥΝΟΥ Εβαπορέ… βρίσκεται σχεδόν σε κάθε ελληνικό σπίτι και μπορεί να ενώνει απλούς, καθημερινούς ανθρώπους, με φαινομενικά διαφορετικούς τρόπους ζωής. Το ΝΟΥΝΟΥ Εβαπορέ εδώ και 90 χρόνια μεγαλώνει γενιές που κάνουν τη διαφορά. Γιατί γάλατα υπάρχουν πολλά, ΝΟΥΝΟΥ όμως, ένα!

Για το προϊόν ΝΟΥΝΟΥ Εβαπορέ Εταιρεία επικοινωνίας:
Magnet Εταιρεία παραγωγής: Stefi & Lynx
Productions Σκηνοθέτης: Αποστόλης Παπαθανασίου
Παραγωγός: Αλεξάνδρα Αλεξανδράκη