Νέα καμπάνια για το Misko « Κριθαράκι» βρίσκεται στον «αέρα» με την «υπογραφή» της Soho Square. H δημιουργική ιδέα της επικοινωνίας βασίστηκε στο γεγονός ότι μετά από τόσα μαγειρικά shows, διαγωνισμούς, εκπομπές και ατέλειωτο σερφάρισμα σε συνταγές, έχουν γίνει όλοι λίγο πιο απαιτητικοί και ειδικοί στην κουζίνα. Τόσο στο κομμάτι της μαγειρικής, όσο και της γευσιγνωσίας, τα στάνταρ του ελληνικού κοινού έχουν ανέβει και πλέον όλοι και όλες έχουν αποκτήσει μαγειρική άποψη.

Σε μία εποχή λοιπόν που όλοι έχουν μια ισχυρή μαγειρική άποψη, ή που όλοι έχουν κι από έναν γευστικό πειραματισμό να προτείνουν, «ευτυχώς που το κριθαράκι είναι Misko και μας βγάζει πάντα ασπροπρόσωπους».

Η Misko αφουγκράζεται την «αγωνία» όσων επιχειρούν να μαγειρέψουν με κριθαράκι, καθώς πρόκειται για ένα «απαιτητικό» ζυμαρικό, και έρχεται να πει στο κοινό ότι όταν μαγειρεύει κανείς με κριθαράκι δεν χωρούν πειραματισμοί στην πρώτη ύλη. Η καμπάνια «τρέχει» σε digital περιβάλλον από τους καλοκαιρινούς μήνες και συνεχίζει σε τηλεόραση, digital και social media. Την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ επιμελήθηκε η Ribeye Production.