Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια της McVictor & Hamilton για το Ψωμί Κατσέλης, συνεχίζοντας τη συνεργασία των δύο πλευρών που ξεκίνησε το 2019. Η νέα καμπάνια αντλεί έμπνευση από το γεγονός ότι το Ψωμί Κατσέλης «είναι η πιο κλασική και αγαπημένη μάρκα ψωμιού στην Ελλάδα, φέρνοντας τα μυστικά του φούρνου στο τραπέζι μας, εδώ και πάνω από 40 χρόνια». Στην ταινία, τα μυστικά αυτά γίνονται οι στίχοι ενός jingle βασισμένου στο εμβληματικό τραγούδι «Έχω ένα μυστικό» των Μ. Χατζιδάκι και Α. Σακελλάριου. Η αισθητική της ταινίας ισορροπεί ανάμεσα στο σύγχρονο και στο ρετρό, απεικονίζοντας την παράδοση της μάρκας, αλλά και το παρόν της. Η παραγωγή έγινε από τη Stefi&Lynx, ενώ τη σκηνοθεσία ανέλαβε ο Αργύρης Παπαδημητρόπουλος. Ο Θαλής Πιτούλης, Creative Chairman στην McV&H, δήλωσε: «Είναι ιδιαίτερη χαρά μας που συμβάλλουμε στην αναγέννηση της εικόνας ενός ιστορικού brand, όπως είναι ο Κατσέλης».
01/03/21
CATEGORIES: Advertising
Νέα καμπάνια McV&H για το Ψωμί Κατσέλης
Σε παραγωγή της Stefi&Lynx
Από Marketing Week Online
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ