Σε τηλεόραση και digital

«Έθνικ γεύσεις στο πιάτο σου σε ελάχιστα λεπτά» υπόσχονται τα Noodles της Maggi, το οποίο αποτελεί και το κεντρικό μήνυμα στη νέα καμπάνια επικοινωνίας που δημιούργησε η Publicis, μέλος του Publicis Groupe Greece. Η καμπάνια αποτελείται από τρεις διαφορετικές τηλεοπτικές ταινίες, μία για κάθε τύπο Maggi Noodles. Στόχος της καμπάνιας είναι να συστήσει στο καταναλωτικό κοινό τη σειρά Maggi Noodles, υιοθετώντας το γνωστό σε όλους fortune cookie, μόνο που, σε αυτήν την περίπτωση, αυτό προηγείται του γεύματος, ώστε το κρυμμένο του μήνυμα να προοιωνίζει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε σειράς Maggi Νoodles, όπως τον σύντομο χρόνο παρασκευής τους, τον τρόπο κατανάλωσης, την εξωτική τους προέλευση και τη γεύση τους. Οι τρεις τηλεοπτικές ταινίες, οι οποίες παράχθηκαν, τηρώντας όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας για τον Covid-19, με την Bezier να επιμελείται την παραγωγή τους, συμπληρώνονται από μια ποικιλία digital assets για Facebook, Instagram και YouΤube.