Με κεντρικό μήνυμα «Εσύ πόσο ΑπριLucky νιώθεις;»

Τη νέα, ανοιξιάτικη καμπάνια της Μασούτης ΑΕ επιμελήθηκε η Fotone Adv. Με κεντρικό μήνυμα «Εσύ πόσο ΑπριLucky νιώθεις;», η καμπάνια επικοινωνεί την ανοιξιάτικη ενέργεια των σούπερ μάρκετ Μασούτης, η οποία τρέχει όλον τον Απρίλιο, μοιράζοντας δώρα σε χιλιάδες τυχερούς. Συγκεκριμένα, από τις 5 Απριλίου μέχρι το Μεγάλο Σάββατο, 200 τυχεροί κερδίζουν κάθε μέρα επιταγές αξίας 50 ευρώ η καθεμία, ενώ ένας υπερτυχερός στο τέλος του μήνα κερδίζει ένα αυτοκίνητο, μια BMW x1 sDrive 18i. Η καμπάνια, η οποία είναι ήδη στον αέρα σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, αλλά και digital έχει όχημα τον τίτλο ΑπριLucky και σήμα το πολύχρωμο, τετράφυλλο τριφύλλι, γνωστό και ως απριλάκι.