«Speak Athenian. Be an Athenian»

Με στόχο την ανάδειξη της Αθηναϊκής εμπειρίας και την προώθηση της πόλης ως city break προορισμού, η νέα ψηφιακή καμπάνια αποκαλύπτει τον συνδυασμό της ιστορικότητας και του σύγχρονου προφίλ της Αθήνας. Λέξεις οι οποίες προέρχονται από τη σύνθεση ελληνικών και αγγλικών όρων (Hipstoricαl, Philosofα, Theαtricult, Bistrocrαcy), αποτυπώνουν τον τρόπο με τον οποίο οι κάτοικοι της Αθήνας απολαμβάνουν τον μοναδικό συνδυασμό ιστορίας, σύγχρονης ζωής και αστικής κουλτούρας που προσφέρει η πόλη.

Η δημιουργική προσέγγιση στόχο έχει να αποτελέσει όχημα περαιτέρω διείσδυσης του προορισμού της Αθήνας σε νέα κοινά και αγορές και την επέκταση των ημερών παραμονής στην πόλη. Η καμπάνια αποτελεί συνέχεια της περυσινής καμπάνιας «I’m an Athenian too» και περιλαμβάνει σειρά ψηφιακών εργαλείων, καθώς και mobile app. Το πλάνο προβλέπει έντονη ανάπτυξη στα social media, εμφανίσεις σε αγορές-στόχους του εξωτερικού και σειρά δράσεων στους χώρους του ΔΑΑ και στην πόλη. Η καμπάνια τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και υποστηρίζεται από την ΕΞΑΑ και την Aegean.