Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια για τα συμπληρώματα διατροφής Eviol, από την Common People και τη Norrogroup. Πιο συγκεκριμένα, η καμπάνια αποτελείται από 6 spots με επίκεντρο την Πολυβιταμίνη Eviol, η οποία θα «τρέξει» για το επόμενο έτος σε τηλεόραση και social media.

Στο σποτ, υπό το άκουσμα του «Piano Concerto 21» του Mozart, μία κοπέλα αναφέρει τα συστατικά της Πολυβιταμίνης Eviol, με τον εκφωνητή να καταλήγει πως «τα Συμπληρώματα διατροφής Eviol είναι πρώτα σε προτίμηση στην ιατρική κοινότητα».

Η ιδέα και η στρατηγική έγινε από την ομάδα της Eviol, υπό τον συντονισμό του Αλέξη Ζορμπά. Τέλος, σημειώνεται πως το Social Media strategy υλοποιείται από τη Rascal, ενώ την παραγωγή ανέλαβε η Norrogroup, σε σκηνοθεσία Mπάμπη Μακρίδη.