Αλήθεια, εσύ πώς βγάζεις το πρώτο Caprice από το κουτί; Και όταν ανοίγεις τη συσκευασία και είναι άλλοι τριγύρω, αντιμετωπίζεις κι εσύ το μεγάλο δίλημμα «να μοιραστείς ή όχι» τα αγαπημένα σου Caprice; Και αν ανοίξεις όλο λαχτάρα το κουτί Caprice, και έχει μείνει μόνο ένα Caprice; Υπάρχει αλήθεια «κάτι χειρότερο» για σένα;

Τα παραπάνω αποτέλεσαν έμπνευση για τη νέα  καμπάνια των Caprice «Feel the roll», η οποία βρίσκεται στον αέρα, με το μήνυμα το «Με νιώθεις;» και την υπογραφή της 4 Wise Monkeys. Μέσα από τρία τηλεοπτικά σποτ ο πρωταγωνιστής μας παρασέρνει σε κάθε εμπειρία του και απευθυνόμενος σε όλους εμάς, αναρωτιέται «Με νιώθεις;». Έτσι, παρακολουθούμε τις προσεκτικά μελετημένες κινήσεις του ενώ προσπαθεί να βγάλει το πρώτο Caprice από το κουτί με τον δικό του μοναδικό τρόπο. Ταυτιζόμαστε μαζί του τη στιγμή που έρχεται αντιμέτωπος με το δίλημμα να μοιραστεί ή να μη μοιραστεί τα αγαπημένα του Caprice. Τέλος, νιώθουμε την απογοήτευσή του όταν ανοίγοντας το κουτί Caprice, βρίσκει μόνο ένα Caprice… ή ακόμα χειρότερα, όταν βρίσκει συνδετήρες και λαστιχάκια. Η καμπάνια τρέχει επίσης σε μετρό, ΗΣΑΠ, στο διαδίκτυο και στα social media.