Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια Caprice από την 4 Wise Monkeys, η οποία έρχεται με τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται» να αποτυπώσει με έναν fun τρόπο, όλα εκείνα που λέμε στην προσπάθεια να τα περιγράψουμε με δικά μας λόγια.

To μόνο σίγουρο είναι ότι όλοι τα απολαμβάνουμε, επισημαίνει το concept της καμπάνιας. Με τη δημιουργική πινελιά του Χρήστου Κανάκη στη σκηνοθεσία και την παραγωγή της Magikon Productions, αποτυπώνονται οι εκφράσεις και οι σκέψεις όσων απολαμβάνουν τα Caprice με μια σύγχρονη, pop αισθητική και γρήγορο ρυθμό. Η νέα καμπάνια υποστηρίζεται από δύο ταινίες που προβάλλονται σε τηλεόραση και YouΤube, καθώς και αντίστοιχα digital υλικά στα social media των Caprice.