Με τίτλο «Α Sip of Greece». Την καμπάνια τίτλο «Α Sip of Greece» λάνσαρε το Aegean Cocktails & Spirits, προτείνοντας ένα virtual ταξίδι στην Ελλάδα για όλο το Μάιο. Το «A Sip of Greece» είναι μία ενέργεια που στηρίζει την τοπικότητα και προτρέπει το κοινό να στηρίξει την Ελλάδα, τους παραγωγούς και τους ανθρώπους της, […]

Με τίτλο «Α Sip of Greece».

Την καμπάνια τίτλο «Α Sip of Greece» λάνσαρε το Aegean Cocktails & Spirits, προτείνοντας ένα virtual ταξίδι στην Ελλάδα για όλο το Μάιο. Το «A Sip of Greece» είναι μία ενέργεια που στηρίζει την τοπικότητα και προτρέπει το κοινό να στηρίξει την Ελλάδα, τους παραγωγούς και τους ανθρώπους της, να μαγειρεύει με τοπικά προϊόντα, να πίνει τοπικά αποστάγματα, κρασιά και μπύρες και να τα συμπεριλαμβάνει στα κοκτέιλ.

Στο πλαίσιο αυτό, καλεί τους χρήστες να ανεβάσουν μία φωτογραφία με ένα από τα αγαπημένα τους μέρη της χώρας, γράφοντας τι θα ήθελαν να πίνουν εκεί αναφέροντας ένα brand. Με κάθε post θα ενισχύεται ο φετινός σκοπός, καθώς οι εταιρείες θα δωρίζουν 2 ευρώ στη Metron Ariston- Making Responsibility a Trend, την ΑΜΚΕ που υποστηρίζει την τοπικότητα, την υπευθυνότητα και το trade του χώρου των κοκτέιλ. Με το ποσό αυτό θα υποστηριχθούν επίσης δράσεις που θα βοηθήσουν την επόμενη μέρα της εστίασης και ιδιαίτερα των bars.