Η νέα επικοινωνία της Ogilvy για τη Eurobank σχεδιάστηκε για να δείξει την καινοτομία της τράπεζας στη χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Όλοι ξέρουν και έχουν συνδέσει το τερματικό POS με συναλλαγές, είτε αυτές έχουν σχέση με αγορά κάποιου προϊόντος, είτε κάποιας υπηρεσίας. Η νέα επικοινωνία της Ogilvy έρχεται με δημιουργικό τρόπο να αλλάξει ό,τι γνώριζαν οι καταναλωτές, μέχρι σήμερα.

Γιατί η Eurobank μετατρέπει το POS σε χρηματοδοτικό εργαλείο, όπως επισημαίνεται, και προσφέρει άμεση ρευστότητα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Η παραγωγή της ταινίας έγινε από τη Foss Productions και η σκηνοθεσία από τη Σοφία Γεωργοβασίλη.