Για την Prudential και τη γενιά των πάλαι ποτέ baby boomers

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ)  Ποιες είναι ελπίδες και ποιοι οι προβληματισμοί τους; Τι σημαίνει γι’ αυτούς η προοπτική της συνταξιοδότησης και τι μπορούν να διδάξουν και να διδαχτούν από τους γύρω τους; Η Droga5 δημιούργησε σειρά ντοκιμαντέρ, στα οποία κόσμος μιλάει για την πρώτη μέρα ως «συνταξιούχος».  Εξ ου και ο τίτλος «Day One» που επελέγη για την καμπάνια.

Πέρα από τα μίνι ντοκιμαντέρ, η καμπάνια περιλαμβάνει, για την ώρα, τηλεοπτικά σποτ και την ιστοσελίδα DayOneStories.com, όπου οι χρήστες μπορούν βεβαίως να ενημερωθούν για τις προτάσεις και λύσεις της Prudential.