Με μία νέα καμπάνια, η οποία δημιουργήθηκε από την DDB Athens, αλλά και με τη σειρά Anniversary Burgers γιορτάζει η McDonald’s τα 30 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα. Η καμπάνια περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ με πρωταγωνιστή τον Σάκη Ρουβά, καθώς και digital καμπάνια, ραδιοφωνικό σποτ και αναφορές, υπαίθρια διαφημιστική εκστρατεία και υλικά επικοινωνίας εντός των εστιατορίων.

Για την καμπάνια, η εταιρεία συνεργάστηκε με τον Φοίβο, ο οποίος έγραψε ένα τραγούδι ειδικά για την επέτειο, το οποίο ερμηνεύει ο Σάκης Ρουβάς. Η καμπάνια έτρεξε αρχικά στα social media με teaser posts και stories σχετικά με τα νέα burgers, αλλά και στιγμές από τα παρασκήνια του τηλεοπτικού σποτ.

Παράλληλα, για να γιορτάσει τα 30 της χρόνια, η McDonald’s λάνσαρε την digital ενέργεια «Tasty Thirty», αποκλειστικά μέσω του McDonald’s app. Οι χρήστες καλούνται να σβήσουν τα κεράκια κουνώντας τη συσκευή τους για να αποκαλύψουν και να κερδίσουν την προσφορά της ημέρας.