Αφορά στις νέες εγκαταστάσεις παραγωγής Νουνού στην Ελλάδα

Η καμπάνια βρίσκεται ήδη στον αέρα, προβάλλοντας από ποικίλα μέσα τη νέα επένδυση της Friesland Campina στην Πάτρα για την παραγωγή προϊόντων Νουνού από 100% ελληνικό γάλα. Με κεντρικό μήνυμα «Αυτός ο τόπος αξίζει το ποτήρι πάντα γεμάτο» η καμπάνια της Adel Saatchi & Saatchi αναδεικνύει την οικονομική και συναισθηματική αξία που έχει για την Ελλάδα και τους Έλληνες μια τόσο σημαντική επένδυση στη σημερινή συγκυρία.

Η καμπάνια περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, καταχωρίσεις με δύο διαφορετικά θέματα για τον πολιτικό και οικονομικό τύπο, καθώς και outdoor σε στάσεις λεωφορείων, ειδικά για την Αχαΐα. Το τηλεοπτικό σποτ της καμπάνιας σκηνοθέτησε ο Τάκης Ζερβουλάκος, σε παραγωγή της Modiano.