Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα διαφημιστική καμπάνια της Σχολής Σεναρίου ANT1, η οποία σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τον υπεύθυνο επικοινωνίας του οργανισμού, Πάνο Τσιροζίδη, ο οποίος είναι Creative Director και διδάσκει Concept & Creative Thinking στη Σχολή. Τη σκηνοθεσία των spots ανέλαβε ο Δημήτρης Κοτσέλης, καθηγητής σκηνοθεσίας της Σχολής.

Η εταιρεία, η οποία ανέλαβε την παραγωγή των δύο spots, είναι η 576 digital. Η καμπάνια θα «τρέξει» μέχρι και την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου στα social media της Σχολής, στην τηλεόραση του ANT1, στα digital media του ANT1, σε Google Ads και YouTube.

Η καμπάνια αποτελείται από 2 spots με ένα μικρό κορίτσι και ένα μικρό αγόρι, τα οποία έχουν τις προδιαγραφές αλλά και το όνειρο να γίνουν σεναριογράφοι, με αποτέλεσμα να κερδίσουν το 2055 και το 2058 βραβεία σεναρίου στα Όσκαρ και τα ΕΜΜΥ. Το κορίτσι περιγράφει μια ρομαντική ιστορία και το αγόρι «ζει» μια ιστορία crime. Ο τίτλος της επικοινωνίας είναι: «Κάνε το όνειρο σου πραγματικότητα. Γίνε σεναριογράφος».