Η νέα καμπάνια «Για ένα σπίτι, δικό σου!» του Spitishop υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της μακρόχρονης συνεργασία του με τη Sleed, η οποία ανέλαβε το δημιουργικό και την παραγωγή. Θα τρέξει σε bursts, ξεκινώντας από τον φετινό Οκτώβριο και θα ολοκληρωθεί τον Φεβρουάριο του επόμενου έτους.

Η επιλογή των above the line Μέσων (τηλεόραση, ραδιόφωνο) έγινε σε συνεργασία με την Renegade. Την digital παρουσία σε YouTube, Facebook, Instagram, Pinterest κ.ά. επιμελείται επίσης η Sleed.

Το concept της καμπάνιας κινείται γύρω από την παραδοχή «ότι κάθε άνθρωπος εκφράζει ένα κομμάτι του εαυτού του μέσα από τις επιλογές διακόσμησης που κάνει για το σπίτι του και τότε το σπίτι γίνεται πραγματικά δικό του», όπως αναφέρει η εταιρεία.