Η νέα καμπάνια της Green Cola, με την «υπογραφή» της Wunderman Thompson, βρίσκεται στον «αέρα». «Με βασικό της “όπλο” την απολαυστική γεύση, χωρίς ζάχαρη, χωρίς θερμίδες, χωρίς συντηρητικά, με 100% φυσική καφεΐνη και γλυκαντικό από το φυτό Stevia, η Green Cola είναι από τη φύση της υπέρμαχος του καλού, χωρίς συμβιβασμούς. Κι αυτό αποτελεί την κινητήριο δύναμη πίσω από τη δημιουργική ιδέα της Wunderman Thompson», αναφέρει το agency.

Στα δύο διαφημιστικά σποτ, το can της Green Cola παίρνει τη μορφή ενός οδοστρωτήρα ή ενός δυναμίτη και με την παρουσία του εξαφανίζει τη ζάχαρη, για να προσφέρει «την πιο φυσική επιλογή αναψυκτικού cola». Η καμπάνια τρέχει σε όλα τα μέσα on & off line. Η ταινία είναι μια παραγωγή της Movielab με την DVS.