Σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και internet

Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια αφυγραντήρων Toyotomi από την MullenLowe Athens, η οποία απαντά στην επίκαιρη διαπίστωση ότι για τον αέρα του σπιτιού σου εμπιστεύεσαι μόνο τον καλύτερο. Tα συστατικά της νέας σπονδυλωτής καμπάνιας σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και internet, επιστρατεύουν χιούμορ, μικρές διάρκειες και τον… από μηχανής Sensei -γνωστό πρεσβευτή της μάρκας από προηγούμενες επικοινωνίες- για να αναδείξουν την αδιαμφησβήτητη τεχνολογική υπεροχή της, να περάσουν επίκαιρα μηνύματα όπως αυτό για τη χρήση μάσκας και να δώσουν τελικά την ιαπωνική απάντηση και στους Αφυγραντήρες Toyotomi. Μία απάντηση που, όπως η digital ταινία της καμπάνιας αποδεικνύει, αποδέχεται κάθε πρόκληση. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Magikon Productions με σκηνοθέτη τον Θρασύβουλο Μιταυτσή, ενώ τον στρατηγικό σχεδιασμό της καμπάνιας στα Media επιμελήθηκε η Ρενάτα Μητσάκου.