Τη νέα καμπάνια, «Open To Better», λανσάρει η Coca Cola, με την κυκλοφορία συλλεκτικών φιαλών, που φέρουν στην ετικέτα τους resolutions για το 2021. Στόχος της, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, είναι να ωθήσει το κοινό να μοιραστεί αισιόδοξα μηνύματα και στόχους. Η καμπάνια θα «τρέξει» στο Facebook και το Instagram, ενώ οι χρήστες μπορούν να μοιραστούν τα resolutions για το 2021 σε προσωπικό μήνυμα ή σχόλιο. Η Coca-Cola θα δημοσιεύσει σε Instagram stories 12 resolutions που θα αποτυπωθούν στα μπουκάλια, για τα οποία θα πραγματοποιηθεί κλήρωση. Η καμπάνια θα περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας σε digital περιβάλλον.