Η Katie Ford, «βετεράνος» της Publicis Media

Τη θέση της Head of Global Brands στην Twitter ανέλαβε η Katie Ford, προερχόμενη από την Amobee, όπου υπηρετούσε ως Chief Client Officer.

Η πλούσια εμπειρία της συμπεριλαμβάνει θητεία 24 ετών στην Publicis Media, όπου είχε υπ’ ευθύνη της σημαντικούς λογαριασμούς όπως η P&G, η Kellogg’s και η Coca-Cola. Στον νέο της ρόλο, η Ford θα έχει υπό την εποπτεία της τις διαφημιστικές συνεργασίες του ίδιου του Twitter καθώς και λογαριασμούς βασικών brands.

H Sarah Personette, Vice President of Twitter Client Solutions σχολίασε: «Η Katie θα ηγείται της Global Brands Team του Twitter, η οποία οδηγεί τις πιο σημαντικές μας συνεργασίες ανά τον κόσμο. Η υποστήριξη της δυναμικής της ομάδας αλλά και η κατάλληλη διαμόρφωσή της ενόψει της επόμενης φάσης ανάπτυξης απαιτεί έναν εξαιρετικό ηγέτη, κάτι το οποίο αναγνωρίσαμε στην Katie».

Από την πλευρά της η Ford δήλωσε: «Είμαι ενθουσιασμένη που εντάσσομαι στην ομάδα της Twitter ως Head of Global Brands, όπου θα έχω τη χαρά να συνεργαστώ με τα μεγαλύτερα brands του κόσμου, τα οποία οδηγούν την καινοτομία σε παγκόσμια κλίμακα». Το στέλεχος διαδέχεται τη Melissa Barnes, η οποία κατέχει πλέον τη θέση της managing director για τον Καναδά και τη Λατινική Αμερικη.