Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια της Apivita για τη σειρά Hair Tonic Treatment, την οποία υλοποίησε σε συνεργασία με το media agency Mindshare και την εταιρεία παραγωγής Pan Entertainment. Πρόκειται για μια global καμπάνια με προδιαγραφές 360° και disruptive περιεχόμενο που παρουσιάζει στο καταναλωτικό κοινό το καθημερινό πρόγραμμα ενδυνάμωσης μαλλιών του brand. Στις αρχές του Σεπτεμβρίου έγινε η έναρξη του πλάνου προώθησης με focus τόσο σε traditional media όσο και στο digital περιβάλλον.

Το concept της καμπάνιας χτίστηκε inhouse και όπως αναφέρει στο DF η Product Manager της Apivita, Σοφία Λέντζιου, «η Apivita επανέρχεται δυναμικά στην κατηγορία προϊόντων τριχόπτωσης και με τη νέα καμπάνια μάς θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να φροντίζουμε και να ενδυναμώνουμε τα μαλλιά μας κάθε μέρα, όπως ακριβώς κάνουμε και με το σώμα μας. Το concept της καμπάνιας ταυτίζεται με τα μεγαλύτερα trends της κατηγορίας, όπως αυτά καταγράφονται στις έρευνες καταναλωτών.

Οι έντονοι ρυθμοί ζωής, το άγχος, η κακή διατροφή είναι μερικοί μόνο λόγοι που κάνουν τα μαλλιά μας να δείχνουν μουντά κι αδύναμα, με τα πρώτα συμπτώματα της τριχόπτωσης να κάνουν την εμφάνισή τους από μικρή ηλικία τόσο στους άντρες όσο και στις γυναίκες. Ζητούμενο όλων η ενδυνάμωση. Αυτή την ανάγκη “ακούσαμε” στην Apivita».